loading...
باشگاه هواداران
TOP بازدید : 62 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

احسان علیخانی در ساعت 5 صبح  15 آبان متن و عکسی از خودش رو در فیس بوک قرار داد که در ادامه تقدیم میکنم

هم چنین دانلود فایل صوتی خطاب به هوادارانش و متن فایل صوتی رو براتون قرار میدم(از سایت قبیله)

حرفاش جالبه

 


احسان علیخانی در ساعت 5 صبح 15 آبان متن و عکسی از خودش رو در فیس بوک قرار داد که در ادامه تقدیم میکنم

هم چنین دانلود فایل صوتی خطاب به هوادارانش و متن فایل صوتی رو براتون قرار میدم(از سایت قبیله)

حرفاش جالبه!!!

متن فیس بوک:

"تصویر خودم، در ساعت تولدم " 

رأس ساعت 5 صبح 15 آبان نشستم جلوی دوربین خودم .. 

دقیقاً همون ساعتی که 31 سال پیش متولد شدم. 

از خودم یه عکس انداختم؛ از خود خودم عکس انداختم. متفاوت ترین عکس 10 سال اخیر زندگیم؛ که در تمام این 10 سال حواسم به دوربین بوده و من میگرفتمش .. 

اما اینبار دلم خواست اون منو ببینه .. 

اون منو بگیره .. 

مثل بچگیم که دقیقاً دوربین من رو، خودم نشون میداد .. 

من ساده، صریح، بی آلایش .. بهش خیره میشدم و برام مهم نبود چیزی که اون میگیره خوب میشه یا بد میشه !! یا کسی که میبینه چی راجبش میگه !!  .... 

نه موهامو شونه کردم ! نه لباسمو عوض کردم ! و نه دست و صورتم رو شستم ... فقط دوربینو تنظیم کردم ؛ یعنی به دوربین گفتم ببین منو بگیر !! فقط خود خودمو .. میخوام ببینم احسان 31 ساله کیه؟ چه شکلیه؟ اصلاً چی میگه؟! فقط یه دونه انداختم و شد این عکس. 

وقتی عکسو دیدم، خندم گرفت؛ چون من که میدونم خودم اینقدری نیستم و هنوز بچه ام ! چون لج میکنم، دعوا میکنم، قهر میکنم، 

نق میزنم، میترسم، میخندم، گول میخورم، گول میزنم، گند میزنم، با بدبختی پاک میکنم، فراموش میکنم، و گاهی گریه میکنم ..! 

با بچگیم یه فرق بزرگ کردم؛ اون موقعها با دوستام لج میکردم، 

این روزها با خودم .. 

واقعاً زورم به خودم نمیرسه .. خیلی از دست خودم حرص میخورم .. 

خیلی ... 

برای همین امسال خواستم تولدم به خودم یه هدیه بدم و شاید بهترین هدیه امسالم شد.. من عکس ساعت 31 ساله شدنم رو به خودم هدیه دادم بلکه من با خودم روبرو شدم و از خودم بپرسم 

چه خبر؟ 

کجا داری میری با این سرعت؟ 

چی کاره ای؟ 

حالت خوبه؟! 

فکر کردم و مطمئن شدم من در 31 سالگی از هیچ کسی کینه ای ندارم جز خودم که هرچه میکشم از دست خودمه ... 

من بیخود . 

" 6 صبح 15 آبان 1392 "

 

متن فایل صوتی:

سلام به همه ی کسایی که صدای منو میشنون ..

خیلی ذوق زده شدم و خیلی خوشحالم بابت این همه ابراز لطف و محبت و منتی که به سر من گذاشتن همه ی دوستان .. کادویی که از طرف بچه ها اومده فوق العاده س ..

ورق زدن البوم ماه عسل 92 و اون کار فوق العاده جذابی که خارج از حد تصور من بوده اون کمکی که شماها با زحمت و دسترنج خودتون به بچه های سرطانی محک کردین ..

کاملا یاد گرفتم و ازتون درس گرفتم و خیلی جذاب بوده و خجالت زده شماهام .. میخوام یه حرفی رو باز تکرار کنم و اونم اینه که اگر شما محبت دارین ، شما به موضوع و محتوا ، به ادم های قصه های ماه عسله و من سمم کمترینه و حقیرترینه ..

اینو بدون تواضع میگم و اصلا دوست ندارم اتفاقا همه ی محبت و علاقه ی شما به سمت و سوی کسی باشه یه ادم مختصر مثله من باشه ، اتفاقا باید اون موضوع و اون محتوا و اون فهوا( فحوا) چیزی باشه که شما دوسش داشته باشین ..

من هم تو صف شماهام به این فضای انسانی و این قصه ها و این داستاناست که علاقه مندم .. بنابراین خواهش میکنم که حتما نوک پیکان لطف و محبتتون به سمت ادم های این قصه باشه نه بنده 

در استانه ی محرمم هستیم امیدوارم که حال خوب داشته باشین ..

امیدوارم که تو این تمرین و مشقی که در دستگاه امام حسین (ع) داریم هممون حالمون خوب بشه و هیچ کاری و هیچ اتفاقی اگر برای دلمون و قلبمون نیوفتاد در محرم سال 1392 یک مقداری ازاده تر زندگی کنیم و حداقل این جمله ای که هممونم شنیدیم از امام حسین که اگر دین نداریم ازرده باشیم حداقل فک کنم از زندگی خیلیا رخت بر بسته ..

امیدوارم که اتفاقای خوب بیوفته .. بازم ممنونم .. ایشاا... خدا به همتون سلامتی بده و 100 و خورده ای سال عمر بکنین با عزت و ابرو .. دعام کنین که ایشا.. خدا ابرویی که امثال شماها به بنده دادین هیچ وقت ازم نگیره .. مخلصیم و خداحافظ

دانلود فایل صوتی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 805
  • بازدید سال : 2,465
  • بازدید کلی : 23,511